piątek, 18 października 2013

Nowa płyta.....

...Bajora.
Słucham.....
Jak na razie, nie zauroczyła mnie.....
      U gina byłam. Druga młodość, normalnie! Ni z gruszki, ni z pietruszki wrócił cykl owulacyjny..... Ale dlaczego krwawię już szesnasty dzień, nie wiadomo, bo nie ma żadnego przerostu endometrium, ani żadnego innego powodu... Dostałam hormony i cyclonaminę. Czekamy trzy dni i jeśli nie zastopuje, to do kliniki... Paranoja. Ale wolę drugą młodość, niż guza, czy inne paskudztwo...
       A ta płyta taka raczej zerowa. Drugi raz w życiu jestem zawiedziona tym, co wydał...... Nie to, żeby źle śpiewał, ale piosenki kijowe..... Niby biograficzne..... Ale takie jakieś żadne..... I rzadkie.....
Pozdrawiam Was serdecznie
Wasza Trutniowa

4 komentarze:

  1. nie znam nowej płyty Bajora,ale tak naprawde to chociaż go bardzo lubie,to najlepsze utwory ma te stare...i sa one najpiękniejsze,Com jakiś czas je sobie puszczam,np.Moja miłośc największa i inne
    staraj się walczyc jednak lekarstwami Trutniowa,koleżanka była w klinice i jej to wróciło i tak...a cyklonamina jest dobra,tylko nie za pierwszym razem,znam ją i mnie pomogła...uniknęłam kliniki i jest OK.
    pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa płyta właśnie wyszła i ma tytuł "Moje podróże", ale pomimo, że teksty pisał Młynarski, to widać, że takie na siłę kombinowane. No, nie podoba mi się i już. Oprócz "Kocham jutro", lubię wszystkie jego płyty... A słuchałaś "Od Piaff do Garou"? Jest świetna. Tak samo "Inna bajka". Tyle, że nie są teraz ograne, jak te pierwsze, więc nie słuchając płyt, trudno poznać i polubić...
      Co do kliniki, to zobaczymy.... Gina mam naprawdę dobrego , i naprawdę się przejmuje pacjentkami, więc mychlacić w macicy bez naprawdę wielkiej potrzeby nie będzie ;-)) Pozdrawiam i zamiast na hiszpański lecę pichcić Młodej zamówione zachcianki ;-))

      Usuń
  2. PUBLICYSTYCZNE jajniki! Tak się moim zdaniem nazywa Twoja dolegliwość, bo to piękna nazwa i pasuje do Ciebie bardzo!
    A Bajora nie lubię. W jego przypadku bardzo mi przeszkadza, że rozumiem teksty...

    OdpowiedzUsuń
  3. PUBLICYSTYCZNE ;-)) Bardzo mi się podoba! Ale one bardziej ŚPIACE już jajniki są. Nagle jednemu tak walnęło, że się obudził i namiąchał! Ale już dobrze. To znaczy, dzisiaj już nie krwawię, więc wychodzi, że będę żyła ;-)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń