środa, 16 października 2013

kumulacja!

          Od jakiegoś tam czasu łupał mnie ząb. Niby jego prawo, chociaż niekoniecznie, bo był martwy, a martwi nie mają do niczego prawa! Plomba wypadła była sobie jakiś rok albo i dłużej temu i pikuś! Ząb typu ósemka, do niczego nie potrzebny, ale łatam wszystko, bo PANICZNIE  boję się wyrywania i wszelkich kontaktów z dentystami, przez co paradoksalnie, latam do dentysty częściej niż inni, żeby nie bolało. No. I mój dentysta odmówił stanowczo kolejnego łatania nikomu do niczego nie potrzebnego zęba. I tak sobie z niego w spokoju ducha wydłubywałam mega wykałaczką resztki orzechów. I żyło nam się z moją ósemką w zgodzie i symbiozie... Do momentu jednej gruszki. Mięciutkiej i słodziutkiej (jak wszystkie wredne suki!), z której to małe gruszkowe ziareneczko wbiło mi się w dziurę, w tymże zębie... I zrobiła się gula... I zaczął boleć... I cholera jasna, trzeba było podjąć jakąś decyzję, bo co prawda, nie spuchłam, ale jeść już powolutku mogłam tylko miękkie rzeczy... No i trochę bałam się, że może się przerodzić w zapalenie okostnej... I Stary Truteń wykorzystał chwilę mojej słabości i umówił mnie z najlepszy chirurgiem zębowym w mieście, i nie mam już mojej ósemeczki! Za to przestało działać znieczulenie i boli mnie jak fiks!!
          No ale skąd kumulacja?
No bo jeszcze od dwóch tygodni krwawię... Bynajmniej nie z zęba... To wypadałoby zadzwonić do gina i się umówić, nie? Bo generalnie po menopauzie nie powinno już ciurczyć....... Ale oczywiście, że się boję! Ale jak kumulacja i rozliczanie się z własnym organizmem, to trzeba chociaż smsa wysłać, co się dzieje, bo potem mnie opieprzy! Gin mnie opieprzy! Bo się cholera ze mną nie patyczkuje!
         A, i jeszcze kumulacja, bo jak się bałam przed tym dentystą, to poszłam se do kosmetyczki za ścianę i zrobiła mi żelowe pazurki. I one, te cholerne pazurki też mnie bolą. Ale żeby było śmiesznie, to w obydwu rękach bolą mnie tylko środkowe palce... te od fakulca....  I mam wrażenie, że paznokcie odchodzą mi od ciała...
A nie mówiłam, ze KUMULACJA?!
Jestem jedną żałosną kupką nieszczęścia........

9 komentarzy:

  1. no pięknie...ładne kwiatki!...ale głowa do góry Trutniowa,będzie dobrze,życze Ci tego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pazurkami dzisiaj poleciałam do kosmetyczki, bo autentycznie miałam wrażenie, że mi odlezą od palców! Kosmetyczka fachowo obejrzała, nie są zaczerwienione ani spuchnięte palce. Zmyła lakiery i sprawdziła płytkę, nic nie jest zmienione kolorystycznie, co znaczy, że paznokieć jednak nie odlezie (podobno...). Ot, taka moja nadwrażliwość w tych palcach... Dziura po zębie boli, bo musiał znacznie rozciąć dziąsło, żeby się dostać do korzeni, no to kurde, musi boleć! A do kliniki na badania jutro rano... Jak się za siebie brać, to brać! Pozdrawiam

      Usuń
    2. masz rację,ja podobnie robię,że zawsze za późno się biorę za siebie...jak coś się dzieje...nie lubie lekarzy,ot co...:P)))

      Usuń
  2. Chcialas byc piekna, to.... /smiech/!!!
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Judytko, ja nawet nie urodowo, tylko ze względu na to dwutygodniowe, ciągłe krwawienie, to organizm jest już nieco osłabiony i paznokcie zaczęły mi się zwyczajnie kruszyć. Jedyną metodą uniknięcia bolesnych rozwarstwień było nałożenie żelu, by te moje nieszczęśniki wzmocnić. Chociaż nie powiem, że przed tym dentystą nie chciałam się też nieco odstresować... A wiadomo, że nic nie robi tak dobrze na psychikę kobiety, jak zabieg upiększający ;-)) Dzisiaj już mniej bolą, a do jutra ma przejść zupełnie. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Zbadaj sobie żelazo! Serio!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie kłuć się nie dam!! Wiadomo, że jak w ilościach wiadrowych krew się z człowieka wylewała, to morfologia będzie licha, ale wątróbkę już rąbię, buraczkami poprawiam i będzie dobrze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba musiałabyś te buraczki wagonami do kuchni dowozić...

      Usuń
    2. mam taką dietę na poprawę morfologi, że wystarcza miesiąc. jak kiedyś będziesz w potrzebie, to ci prześlę. pozdrawiam

      Usuń