poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Dwie Trutniowe

Tak to już jest z nami kobietami... Z reguły w jednym ciele mieszczą się przynajmniej dwie... Drastycznie różne... Tak jest i ze mną. Jedna Trutniowa pragnie małego, brzydkiego forda ka, druga potężnego land rovera lub innego korando. Jedna pragnie zgrabnie się gibać w szpileczkach, a druga twardo maszerować w glanach... Jedna ech... Nie wiem, która wygra. Mam tylko nadzieję, że nie będzie kompilacji szpilki+ land rover.... Ciągle myślę i myślę, i myślę. I tym sposobem od miesiąca nie mogę się zdecydować na zakup samochodu, a mój zdecydowanie i stanowczo zdechł. To znaczy, do pracy mnie jeszcze wozi, ale to tylko dwa kilometry... Za to do Starego Trutnia już niekoniecznie... Co kupilibyście? Wiadomo, że faceci powiedzą, że land rovera, ale kobiety? Co by wybrały?
Pozdrawiam Was serdecznie
Wasza Trutniowa

11 komentarzy:

  1. a ja bym jednak wyjebał szpilki i kupił coś kole forda focusa (nazwa przypadkowa, chodzi bardziej o rozmiar) - myślę, że samochody typu landrover wymagają więszego poświęcenia i najlepiej sklecenia po swojemu, jak to zrobił znajomy w celu jazd offroad.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak mała kobieta w małym samochodzie... Kiedy ja tak nie lubię takich banałów... Pozdrawiam

      Usuń
  2. Zdecydowanie Jaguara lub sportowe Porsche... koniecznie czerwone /smiech/ w szpilkach oczywiscie!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście porsche 911 ale czarne, lub żółte. To jak Stary Truteń wygra dzisiaj w totka ;-)) Pozdrawiam

      Usuń
  3. krakowianka2.04.2013, 17:58

    ja nie prowadze,ale jakbym...to małego fordzika,bo z zaparkowaniem jest lepiej:)
    ale wolałabym kierowcę z land roverem,na wycieczki lepszy...fajnie doradziłam?
    a szpilki kupic można,czemu nie...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, szpilek mam zapas ;-) a Korando kupuję jutro ;-)) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Na samochodach sie wogóle nie znam!Moge z toba pogadac najwyzej o ich kolorach:))))A co do butów...hmm ja w szpilkach nie chodze wole na koturnie.Kup jedne i drugie!Pozdrowionka dla ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiśniowe. Wiśniowe korando kupuję jutro. Dzisiaj byłam na jeździe próbnej i prowadzi się fantastycznie! Nie myślałam, ze taki mały konusek jak ja, będzie się dobrze czuł w takim smoku ;-)) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ładny kolor:))))))Jazda próbna jest bardzo ważna:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie tam dwie... są ich tysiące... tysiące kobiet ukrytych w jednej kobiecie... i właśnie dlatego faceci mają nieustanną zagwozdkę...
    "bo z dziewczynami nigdy nie wie, oj nie wie się, czy dobrze jest, czy może jest już źle, i jaka będzie przez najbliższe dni - wesoła, czy zatrzaśnie drzwi"...

    Odpowiadając zaś na pytanie zawarte w poście - nieważne jakie auto, byle kolor nadwozia pasował do koloru szpilek... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałam terenowe korando, więc szpilki odpadają. Zostaję przy glanach ;-)) Pozdrawiam

      Usuń