niedziela, 20 listopada 2016

Biodra przestały boleć

Po 10 dniach stosowania olejków, przestały mnie boleć biodra.
Szkoda tylko, że borelie zżerają mi kolagen i zaczynają mi się robić zmarszczki. Nigdy bym nie pomyślała, że zmarszczki mogą boleć! Od wczoraj olejkami zaczęłam smarować również twarz.
Z bóli, oprócz twarzy, został mi już tylko ból kręgosłupa.
Po Unidoxie przestały mnie boleć kolana, po Azigenie głowa, po olejkach biodra... Gdybym nie była taka słaba, to czułabym się już prawie zdrowa. A to dopiero 52 dni kuracji...
Tylko tak strasznie chce mi się słodkiego!
ps. A za tydzień mama kończy 90 lat. Ja, jako rodzinny zwyrodnialec wszystkich obarczyłam przygotowywaniem żarcia. Trudno, jestem chora i mam prawo nie mieć siły! Ja zrobię tylko torta, kupię wędliny i zamówiłam korytko z mięsem.

4 komentarze:

  1. Trzymam kciuki i zdrowia Ci zycze:)) Powodzenia w chorobach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też trzymam kciuki Trutniowa,nacierpisz sie zanim to cholerstwo przejdzie, ale wierzę,ze dasz radę...
    pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wierzę, zwłaszcza, że znam dwie osoby wyleczone z boreliozy przez moją lekarkę. Ale szału można dostać, zwłaszcza, jak ni z tego, ni z owego dostaje się gorączki, jak ja dzisiaj...

      Usuń