poniedziałek, 3 października 2016

Leczenie

Długo trwało znalezienie zakaźnika. Jeśli u kogoś zdiagnozują boreliozę, to niech się nie łudzi, że od razu zostanie przyjęty przez specjalistę! O nie. Na NFZ najbliższy termin to koniec stycznia przyszłego roku, a najdalszy październik... za rok. Trzeba zacząć szukać specjalisty przyjmującego prywatnie. Uf. Mnie się udało. W Gliwicach... Na pierwszy rzut dostałam Unidox, Dicoflor i Magne B6. Kurację rozpoczęłam 30 września 2016. Dostałam również zlecenie na badania w kierunku chlamydii, która jest bardzo częstą koinfekcją. Następne antybiotyki dostanę kiedy przyjdą wyniki... Oprócz leków drakońska dieta. Bez cukru, białej mąki, białego ryżu i ogólnie wolno mi jeść tylko produkty o niskim indeksie glikemicznym. Jedynym odstępstwem jest słodzona południowa kawa, bez której nie dam rady funkcjonować. Jest ciężko. Chociaż psychicznie znaczna poprawa. Nadal nie chce mi się pracować, ani wstawać rano z łóżka, ale przeszły mi już najgorsze myśli... W ogóle lekarka natchnęła mnie wiarą, że może uda się mnie wyleczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz