piątek, 20 września 2013

Się zapisałam!

Co prawda, na razie telefonicznie, ale jednak obliguje! Od jutra zaczynam kurs hiszpańskiego!
Powiedzcie, co ma zrobić stara baba, której już się ułożyło z dzieckiem, przestała się denerwować, pogodziła się z utratą kota i w związku z tym.... znowu zaczyna tyć? No co?! Ja wiem, że nie żreć! I nie ma bata! Ale jak się ma taką nieustanną ochotę na słodkości?! Może jakiś farmaceutyk? Może ten cynamon jak radził Naddottore?
NO CO JA MAM ROBIĆ?! Ja nie chcę być gruba!!!!
Pozdrawiam Was serdecznie
Wasza Trutniowa

8 komentarzy:

  1. Trutniowo, od lekcji hiszpańskiego raczej nie schudniesz, chyba że bedzięcie do kucia słówek stosować ćwiczenia ruchowe z kastanietami. NŻT + nordic walking. Czemu hiszpański?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hiszpański, ponieważ flamenco. Ćwiczenia ruchowe z kastanietami (też) mam raz w tygodniu. Do nordic walking brakuje mi chęci i towarzystwa (kijki mam ;-)). Pozdrawiam

      Usuń
  2. No to mi pomożesz Siostrzyczko. Mam wśród znajomych bodajże trzy Hiszpanki i potrzebuję języka :-) O odchudzaniu kiedyś pisałem, ale wiem też, ze każdy ma trochę indywidualny sposób odchudzania. Jeśli w ogóle jest taka potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim będę w stanie Ci pomóc w rozmowie ze znajomymi, to trochę wody w Wiśle upłynie... Och, gdyby ktoś mi taki indywidualny sposób odchudzania ustalił... i jeszcze dopilnował... No na razie nie ma większej potrzeby, ale ja panikuję już przy pierwszym kilogramie!!! Pozdrawiam Braciszku

      Usuń
  3. Super z tym hiszpańskim :-)))) byłam kiedyś na kursie, krótko ale podobało mi się bardzo :-) a co do słodkości to nie pomogę bo sama mam tak że nie umie sie powstrzymać :P buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem po pierwszych zajęciach. Jak na razie super! Faktycznie zasady podobne do francuskiego, więc niejako z marszu mam łatwiej, bo jednak trochę tam dziabam, a jak będzie dalej, to zobaczymy. A co do słodkości, to rogaliki krucho- drożdżowe z orzechami już wyciągnięte z pieca... No i jak piekę dla Starego Trutnia, to jak się niby mam powstrzymać od jedzenia?! No jak?!

      Usuń
  4. Slyszalam ze chrom pomaga, ale nie testowalam bo na szczescie nie lubie slodyczy.

    OdpowiedzUsuń