sobota, 20 lipca 2013

Mnie się tak wydaje...

...że męża, czy choćby kochanka to się jednak jakoś inaczej powinno szukać, niż ta moja sąsiadka.... Ja rozumiem, że ona chce już. Ja rozumiem, że kobieta swoje lata ma. Ale. No właśnie, jest jedno "ale". Gdybym była mężczyzną, to tez nie odpisałabym na maila: "Jesli masz ochotę na randkę w ciemno, to zadzwoń do mnie". No Panowie, czy ktoś z Was by odpisał, czy zadzwonił?! Tyle się mówi i pisze o przedmiotowym traktowaniu kobiet przez mężczyzn, a tu co?! Ani "poznajmy się", ani "popiszmy chwilkę", tylko od razu "dzwoń capie i przyjeżdżaj"?! Nie podoba mi się to! A o Panach bardzo ładnie świadczy, ze chociaż swoje oferty wysyła od blisko miesiąca, to jeszcze żaden nie zadzwonił... A tyle pomyj się na facetów wylewa, że niby rżną co popadnie! A tu proszę! Chyba dwóch poprosiło o zdjęcie, ale nie wysłała... To myśli, że jak ją taką podtuczoną zobaczą na tej randce, to nie uciekną?! Gdyby to było moje ogłoszenie, to napisałabym, że mam nadwagę i ją lubię, i żeby zgłaszali się panowie, którzy nie lubią wieszaków! I wtedy miałaby szanse poznać kogoś, kto ją zaakceptuje! A ona walnęła z tą normalną figurą i klapa! Inna sprawa, że ona ma te 44 a zaczepia samych facetów przed czterdziestką, bo przecież nie będzie się umawiała z takimi starymi dziadkami!! Nosz, z deczka mną tąpło! Gwiazda, w mordę jeża się znalazła!! No i dosyć mam już siedzenia na tej Sympatii i oglądania facetów!! Toż się przeca można zniechęcić do mężczyzn w ogóle!! Mam już dosyć facetów!! Aha, ostatnio oglądała nawet babeczki!! To nie wiem, czy już się mam bać?!
ps. Pszczółka na te zaoczne, czyli jak to teraz nazywają "niestacjonarne" się dostała, ale znalazła taki baaaardzo fajny kierunek gdzie indziej i jest drugi nabór, i zarejestrowała się, więc proszę trzymać kciuki do piątku, do piętnastej!! A nie piszę co to jest, żeby nie zapeszyć!!
Pozdrawiam Was serdecznie
Wasza Trutniowa

6 komentarzy:

  1. Trutniowa,ta Twoja sąsiadka to dobry "miglanc",hahaha.Trzeba byc soba,a ona udaje kogoś,kim nie jest...:P))
    a Twoja córcia...uda jej się,do piątku trzymam kciuki,to tylko piętę mam zajętą jak wiesz...:P
    Miłych wakacji Trutniowa:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku po raz pierwszy w ŻYCIU bez wakacji... Spróbuję jakoś to przeżyć, chociaż nie wiem jak...!!! Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ta twoja sąsiadka to niezłe żiułko jest!Jak ona chce znaleść w taki sposób porządnego faceta?ma nikłe szanse.Nie chce zle mówic o niej ale szybciej znajdzie kogoś na ulicy:))))
    odpuść ją sobie nie jest warta twojego zachodu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemyśliwam nad jakimś grzecznym odcięciem się od poszukiwań... Pozdrawiam

      Usuń
  3. a sąsiadka to ile ma lat? bo naiwna chyba bardziej niż nastolatka...

    OdpowiedzUsuń
  4. 44 lata, ale głupia jak kilo gwoździ. Na szczęście konto na Sympatii już zlikwidowała, może teraz podrywa gdzieś w barze ;-) na szczęście mnie już do tego nie angażuje... Pozdrawiam i witam u siebie

    OdpowiedzUsuń