niedziela, 3 lutego 2013

To już tydzień od studniówki...







Zgodnie z obietnicą, za zgodą Pszczółki zamieszczam jej zdjęcia zrobione przed wyjściem na studniówkę. Paznokcie made in Pani Kasia. Fryzura made in Pani Dagmara (salon obok mojej pracowni), suknia made in JA. Córka made in Stary Truteń... ;-))
Młoda wybawiła się setnie a ja już powoli puszczam w niepamięć to przed studniówkowe szaleństwo... 
Teraz wypadało by się zacząć uczyć do matury... 
Pozdrawiam Was serdecznie
Wasza Trutniowa

11 komentarzy:

  1. Super wyglądała i jak ona wyrosła - podobna bardzo do mamy!!! :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dużo wyższa ode mnie! Podobna z czymś faktycznie jest ale nie całkiem. Taki trochę mieszaniec nam wyszedł, ale całkiem udany ;-)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie trochę jest podobna do Ciebie, chyba z oprawy oczu, tak mi się wydaje.

      Usuń
    2. Oczy ma faktycznie moje ;-)) Spostrzegawczy jesteś! Pamiętam, jak raz popatrzyłam na nią, kiedy udawała zakwefioną Arabkę i wydawało mi się, jakbym w lustro popatrzyła... Miłe, nie powiem ;-))

      Usuń
    3. Nie wyrzekniesz się jej :-D

      Usuń
  3. Ha! Pamiętam, że ja zacząłem Cię czytać, Pszczółka chodziła do podstawówki, a tu już matura za pasem... szybko ten czas leci.
    Kreacja studniówkowa moim zdaniem udana, ale teraz, już po studniówkowych szaleństwach, trzeba faktycznie zacząć się szykować do matury, która coraz bliżej...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie szybko leci ten czas... Dopiero uczyła się jeździć na trzykołowym rowerku i szpetnie przeklinała "ty granalu", a tu już matura za pasem... Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ech nie dość, że zdolna, to jeszcze śliczna i Matkę ma, co TAKIE kiece szyję. Niktórym to widzę Bozia wszystko dała. To niech młoda zdrowa i szczęśliwa korzysta :))) beznaiwna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ładna, i zdolna, i tylko przemądrzała strasznie, i pyskata!! I zagląda przez prawe ramie i dodaje, ze odważna jestem ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Kiedy patrzę na zdjęcia mojej córki z tego okresu i te, widzę pewne podobieństwo. Coś dojrzałego jest w tych dziewczynach. Ze swojej córki jestem dumny, myślę, że Ty też Siostrzyczko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, ze jestem dumna!! Chociaż kilka wad też w niej widzę ;-) Ale nie ma ideałów. Podobno... Pozdrawiam Braciszku

      Usuń