piątek, 2 sierpnia 2013

Dobra, przyznaję się, że nie śpię

Nie, że nie sypiam, ale dzisiaj nie śpię. Chce mi się bardzo, ale nie mogę...
Czarna zaraza jak na razie się nie znalazła. Bosz, ile myśmy kilometrów już przemierzyli w poszukiwaniu. Już nas ludzie na osiedlu rozpoznają! "I co, nie znalazł się jeszcze? Pani się nie martwi, wróci, koty tak mają!". Dwie stówy nagrody obiecałam na ogłoszeniach dla znalazcy! I kicha! Co prawda, dzwonili ludzie, którzy za te dwie stówy oferowali mi koty jakie tylko chcę, ale to przecież nie o to chodzi, że ja chcę KOTA! Ja chcę moją wstrętną czarną dokuczliwą i zgryźliwą zarazę!!!
Młoda papiery już na ujocie złożyła, jutro wybierze sobie przedmioty do studiowania  i voila! Mamy od października studentkę! Wymyśliliśmy, że na początek będzie dojeżdżała. Mamy taki expres bus, jest w Krakowie za 40 minut i staje pod jej wydziałem. Zobaczymy, jak jej się poukłada grafik zajęć, czy będzie bardzo późno kończyła i jak to wyjdzie dojazdowo. Bo na dobrą sprawę, wynajmując mieszkanie w Krakowie, może mieć znacznie gorszy dojazd, niż od nas...
Auto moje wymarzone mi się kićka! Chyba przestałam go już lubić i jak tylko minie te pół roku od zakupu, to pójdzie w świat! A na razie chyba muszę poszukać jakiegoś autoryzowanego serwisu...
I tańców dzisiaj nie było. Babom się nie chce w taki upał, to przecież instruktorka nie będzie robiła zajęć tylko dla mnie... To znaczy, ona by chętnie zrobiła indywidualne, tylko, że wtedy cena wzrasta z 27 do 100 złotych. Miałam poćwiczyć w domu ale mi się nie chciało i czytałam bzdury w necie..... A, a propos mojej sąsiadki, to nie wiem, czy pomimo głuchoty, nie usłyszała, jak mam dosyć tego szukania chłopa dla niej i sama zrezygnowała. Jestem wredna, bo nawet wyrzutów sumienia w związku z tym nie miałam!!!!!!!
Trzeba by się było położyć, bo przecież jutro wstaję o siódmej.... to znaczy, dzisiaj wstaję o siódmej.... Dobranoc, pchły na noc. Karaluchy pod poduchy. Wróżki do poduszek dwóch i jednej klatki (wersja pełna, pszczółkowa z dzieciństwa... a klatka z papugami...)
Pozdrawiam Was serdecznie
Wasza Trutniowa
ps. Bonus na niedzielę. Obejrzałam, w piątek chyba, koncert na Mezzo i zakochałam się w Anushce http://www.youtube.com/watch?v=MjpibVhiZ5A
A Wy...?

2 komentarze:

  1. choc imie Anushka zle mi sie kojarzy / z pewna hinduska zarozumiala krowa../ to ta mi sie baardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. a ze i blog mi sie podoba to bede zagladac ..:)

    OdpowiedzUsuń